Kdy obdržím svou objednávku?
Termín dodání Vaší objednávky naleznete v potvrzení objednávky, které jste obdrželi emailem.
Termín dodání u jednotlivých produktů vidíte přímo u produktu. Datum doručení celé objednávky můžete vidět v nákupním košíku nebo poté, co si vyberete dodací adresu a požadovanou přepravní službu.
Vezměte prosím na vědomí, že Vaši objednávku odesíláme z Rakouska. To znamená, že během rakouských státních svátků neopustí náš sklad žádné balíčky. Ani náš zákaznický servis není k dispozici o rakouských státních svátcích. Dovolenou si užíváme, abychom Vám poté mohli být opět k dispozici, a to plni energie.
Moje zásilka se ztratila. Co mám dělat?
Zkontrolujte prosím znovu stav objednávky v potvrzení. Pokud se zobrazuje stav "Doručeno", je možné, že máte ve schránce lístek s pokyny k vyzvednutí nebo Váš balíček převzal soused.
Pokud se Vaše objednávka stále neobjevila, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře. Rádi případ prošetříme a pomůžeme Vám zásilku najít.
Moje zásilka je poškozená. Jak mám postupovat?
Je nám líto, pokud byla Vaše zásilka při přepravě poškozena.
Byly poškozeny i některé produkty v zásilce? Jakékoliv poškození obalu a výrobků ihned zdokumentujte (pořiďte fotografie). Poškozené výrobky a obaly si prosím uschovejte - jsou důležité pro uplatnění nároku na odškodnění. Poškození zásilky můžete nahlásit zde.
Byl poškozen pouze vnější obal zásilky?
Pokud byl poškozen pouze samotný obal zásilky a Vy si přejete zaslat některé produkty zpět, pro vrácení zboží jednoduše použijte jiný obal.
Jestliže je zásilka při doručení viditelně poškozena, nepřijímejte ji prosím.
Doručovací služby
Dostupné přepravní služby závisí na velikosti a vlastnostech Vaší objednávky – tzn. na tom, jaké produkty si objednáte. Níže uvedené přepravní služby proto nemusí být pro Vaši objednávku dostupné.
Spolupracujeme s různými poskytovateli přepravních služeb, abychom zajistili rychlé a spolehlivé doručení.
Předpokládané datum doručení Vaší objednávky je zobrazeno u každého produktu a také ve Vašem nákupním košíku.
Rychlé balení a zpracování objednávky: Pokud jsou všechny objednané produkty skladem, zabalíme Vaši objednávku co nejrychleji, abychom urychlili odeslání.
Potvrzení o odeslání: Potvrzení o odeslání obdržíte E-mailem, večer, v den odeslání zboží, spolu s Vaším osobním sledovacím číslem pro sledování zásilky.
Sledování zásilky: Informace o sledování se nemusí aktualizovat okamžitě a může trvat až 48 hodin, než se zobrazí nejnovější stav.
Možná zpoždění: Vezměte prosím na vědomí, že zpoždění dodávky může nastat v důsledku různých faktorů, jako jsou např. povětrnostní podmínky, provoz, svátky nebo nepředvídané události ze strany poskytovatele přepravních služeb.
Österreichische Post (Rakouská pošta)
V zemi Česká republika bude Vaše objednávka doručena rakouskou poštou.
Pokud objednáte do země pondělí 00:00 hod a všechny produkty jsou skladem, Vaše objednávka bude zpracována a zabalena co nejrychleji.
Po odeslání bude zboží doručeno během 3 pracovních dnů.
Další informace o službách pro příjem balíků naleznete zde.
Aplikace Rakouské pošty navíc nabízí mnoho užitečných funkcí, jako je sledování zásilek, vyhledávání poboček a výdejních míst a možnost sjednat si alternativní doručení.
DHL Express
V zemi Česká republika bude Vaše objednávka doručena DHL Express.
Pokud objednáte do pondělí 00:00 hod a všechny produkty jsou skladem, Vaše objednávka bude zpracována a zabalena co nejrychleji.
Po odeslání bude zboží doručeno během jednoho pracovního dne.
Expresní doručení
Případné další náklady se účtují nezávisle na přepravních nákladech.
DHL Express
Země | do 1 kg | do 2 kg | do 5 kg | do 10 kg | do 20 kg | do 30 kg | do 70 kg |
---|
Česká republika | 429,22 Kč | 429,22 Kč | 533,28 Kč | 1 014,53 Kč | 1 690,88 Kč | 2 458,27 Kč | 4 747,46 Kč |
Pokud objednávka přesáhne 70 kg, budou připočítány náklady za vyšší hmotnost. U objednávky o váze 80 kg se tedy náklady budou rovnat součtu výdajů za 70 kg + 10 kg. Pokud objednávka váží např. 143 kg, bude započítána cena za 70 kg + 70 kg + 3 kg.
S našimi logistickými partnery Vám kromě standardních způsobů přepravy nabízíme možnost expresního doručení. Produkty skladem, které objednáte do pondělí 00:00 hod, mohou být na Vaši žádost zaslány expresně. Balíček tedy obdržíte ve všech evropských metropolích již následující pracovní den!
Produkty, které momentálně nejsou skladem, lze také doručit expresně. Budou odeslány v momentě, kdy budou opět k dispozici.
Volbu expresní objednávky naleznete v objednávkovém procesu - tato možnost se Vám automaticky zobrazí (bohužel tato služba není dostupná pro všechny země). Příplatek za expresní doručení je individuální v závislosti na místě doručení.
Celní poplatky
Naše zboží je expedováno z Rakouska, které je součástí Evropské unie. U objednávek dodávaných v rámci EU je DPH zahrnuta v celkové kupní ceně. Protože je pohyb zboží v rámci EU volný, nevznikají žádné další poplatky.
Mohu si nechat balíček doručit na výdejní místo?
Pošta - výdejní místo
Pokud máte zákaznický účet u Österreichische Post (Rakouské pošty), můžete využít výdejní místa.
Prosíme, vezměte na vědomí:
- Jakmile bude Váš balíček doručen a bude možné si jej vyzvednout, obdržíte E-mail od přepravní služby.
- Balíček si můžete vyzvednout v časovém rámci určeném kurýrem.
Speciální možnosti přepravy
U vybraných položek budou vzhledem k jejich povaze a souvisejícímu speciálnímu zacházení účtovány dodatečné náklady. Případné dodatečné poplatky se počítají nezávisle na nákladech na dopravu. Tyto informace se zobrazují na stránce s informacemi o produktu.
Spedice
Pokud objevíte produkt, který je zasílán spediční firmou, můžete si být jisti, že bude zabalen s maximální péčí. V takových případech je poskytován speciální servis, aby se s Vámi přepravce mohl osobně setkat a zboží Vám předat. Dopravce Vás bude kontaktovat telefonicky a dohodne s Vámi termín doručení. Uveďte prosím telefonní číslo, na kterém budete k zastižení.
Je třeba také zdůraznit, že dopravce je povinen dovézt zásilku pouze k obrubníku na Vaší uvedené adrese. Od tohoto okamžiku se zboží považuje za doručené a předané příjemci.
Žádáme Vás, abyste na to v den doručení pamatovali a následnou dopravu zboží si zajistili sami.
Objemné zboží
Položky klasifikujeme jako objemné, pokud vyžadují speciální přepravu kvůli své velikosti nebo hmotnosti. Vzhledem k těmto vlastnostem vyžaduje takové zboží při přepravě speciální zacházení.
Přeprava chlazeného zboží
Přeprava chlazeného zboží zahrnuje všechny položky, které je v našem skladu třeba chladit a během přepravy v chladu udržovat. Díky tomu můžeme zajistit, že se k Vám výrobky dostanou v nejvyšší kvalitě a naprosto čerstvé.
Speciální expedice s manipulačními náklady
Nabízíme také produkty, které vyžadují zvláštní úsilí v procesu balení a přepravy. Na přepravu těchto produktů se proto vztahují dodatečné manipulační poplatky. Tyto poplatky závisí na hmotnosti zásilky:
Do 30 kg: běžný manipulační poplatek
30,01 až 60 kg: dvojnásobný manipulační poplatek
60,01 až 90 kg: trojnásobný manipulační poplatek
a tak dále.
Výše poplatků se liší v závislosti na zemi odeslání. Přesnou cenu dopravy můžete vidět na stránce příslušného produktu, v nákupním košíku a na konci objednávky.
Naše balení
Záleží nám na životním prostředí! Náš obalový materiál je zcela bez plastů a je vyrobený z velmi vysokého podílu recyklovaného materiálu. Občas znovu používáme obalové materiály, které dostáváme od našich dodavatelů, přičemž některé z nich mohou obsahovat plast. Opětovné použití materiálů je pro nás důležité, protože výrazně snižuje množství celkového odpadu.