Jaké zboží lze poslat zpět?
Produkty můžete vrátit v původním stavu. Dobře je prosím zabalte, aby se při přepravě nepoškodily.
Pokud jste obdrželi vadné nebo poškozené zboží, žádáme Vás, abyste nás ihned kontaktovali.
Podrobnější právní informace o zásadách vrácení zboží / odstoupení od smlouvy naleznete zde.
Česká republika: informace k vrácení zboží
Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Vrácení zboží jako registrovaný zákazník
Chcete-li zboží vrátit, přejděte ke konkrétní objednávce ve Vašem zákaznickém účtu a klikněte na tlačítko "Podrobné informace k objednávce" - zde naleznete funkci "Vrátit položku". Vyberte, proč chcete zboží vrátit a o které produkty se jedná.
Vrácení zboží jako host
Pokud jste nakoupili jako host, je třeba otevřít potvrzení objednávky, které jste obdrželi E-mailem. Za tímto účelem klikněte na tlačítko "Podrobné informace k objednávce." Tam naleznete možnost "Vrátit položku".
Poté obdržíte E-mailem zpětný štítek, který obsahuje všechny důležité informace k vrácení zásilky. Tímto způsobem je pro Vás vrácení zboží zdarma.
Při vrácení zboží vezměte prosím na vědomí následující informace:
- nechte si vystavit potvrzení o odeslání a uchovávejte jej, dokud nedostanete náhradu za zboží nebo peníze;
- zboží pečlivě zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy;
- elektronická zařízení by měla být vrácena v původním obalu, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy;
- náklady na zboží, které se vrací do našeho skladu prostřednictvím spedice, nehradíme;
- vrácené zboží zpracováváme co možná nejrychleji; poznámka: vrácené zboží je posuzováno a zpracováváno v Rakousku.
Veškeré další informace najdete v našich VOP.
Jak získám zpět své peníze?
Budou Vám vráceny finanční prostředky prostřednictvím původně zvolené platební metody. Na Vaši žádost Vám také můžeme vygenerovat poukaz v hodnotě stornované částky.
Po zpracování vratky Vám E-mailem zašleme potvrzení a dobropis. Upozorňujeme, že zboží musíte vrátit do 30 dnů.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím našeho formuláře.
Chci zboží reklamovat.
Je nám líto, pokud jste obdrželi poškozené, defektní nebo nesprávné zboží. Napište nám prosím prostřednictvím kontaktního formuláře. Vyberte možnost "Vrácení zboží a reklamace" a my Vaši záležitost vyřešíme prostřednictvím práva z vadného plnění či záruky za jakost. Více informací naleznete v našich VOP, v části "Záruka a odpovědnost za vady."